Godmorgon

Eller morgon är det väl inte precis. Men jag har inte vart vaken så länge så för mig är det morgon, hehe.

Ska börja göra mig ordning snart för att sen dra till gymmet med Julia. Är så himla gött att gymma!
Mitt mål med att träna är inte att gå ner i vikt eller något sånt, jag tycker min kropp är helt okej. Men det finns självklart saker man vill ändra på. Men målet är som sagt inte att gå ner i vikt, det är att hålla mig i form och få en lite mer fastare och vältränad kropp och också bättre kondition. För om det var så att jag ville gå ner i vikt så skulle jag behöva offra massa godsaker och vissa måltider och det hade aldrig funkat för jag älskar att äta, haha. Matvrak som jag är! men däremot så kan man ju trappa ner på vissa godsaker och inte äta lika mycket :)



Jaja, får börja göra mig ordning nu så jag inte missar bussen.

Ha en bra dag, kramar ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Svar: Haha, det blev jag ju! ;) Jag hoppas bara inte att busschauffören hörde min när jag skrek bussajävel åt honom när han inte stannat än.. ;)



Haha, mysigt med ett namn som Godishallen! Det får mig att tänka på världens största godisaffär typ.. :P Tyvärr äter vi ute alltför ofta, skolmaten var inte så mycket bättre på gymnasiet tyvärr, så oftast blir det stan.. För tillfället har vi blivit överdrivit förälskade i Gilli Vanillis baguetter! Billigare än Subway, men ändå så goda! :D



Linnet du köpte var riktigt fint, förresten! Nu ska det bara bli varmare så man slipper ha en stor fet kofta över, som täcker hela det fina. :)



Kram!

/Beccy

2011-02-16 @ 18:22:28
URL: http://beccys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0