Hej igen!

Tänkte bara blogga lite snabbt innan jag ska bege mig till mina drömmar. Har pluggat lite nu men det är skitsvårt så jag tror knappast att jag kommer klara godkänt på det provet.. Men ska ändå testa.  Det skadar ju aldrig att försöka. På tal om godkänt så fick jag godkänt på mitt svenska prov som vi hade förra fredagen, finfint! Jag är ju som sagt inte en "pluggtyp". Jag pluggar ju och sånt men brukar inte plugga mer än jag behöver och jag nöjer mig bara jag får godkänt. Fast det är ju givetsvis jättekul att få högre betyg också och det händer ju ibland. Dom gångerna jag får högre betyg har jag oftast lätt för just den saken vi har prov på, för jag är som sagt inte den som sitter och råpluggar mer än jag behöver. Men ett godkänt gör mig glad, det viktigaste är ju att vara godkänd :) Sen är ju alla människor olika så det är ju inte säkert att alla håller med mig i det här.

Nog om betygssnacket. Sitter och kollar på någon knepig film på 6an, Ready to rumble heter den. Ingen höjdarfilm direkt, haha. Men nu hittade jag Cougar Town istället, mycket bättre!


Fasen vilket segt inlägg. Ska snart hoppa ner i sängen, hoppas ni sover gott!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Svar: Det borde jag verkligen ta och göra! Oftast blir det så att jag vill ändra någon liten grej på bloggen DIREKT, och inte vänta med det. Så sitter jag där och försöker, och klockan blir bara mer och mer, och jag blir tröttare.



Du är inte ensam om att inbilla dig en massa om att bli tjock, jag tror att de flesta gör det.. Tyvärr! Vi får peppa varandra! :)



Jag håller med dig om att Danny var bra i lördags. Hans låt var den enda som lyckades sätta sig lite i huvudet i alla fall, och det är det jag tycker är roligt med låtarna i Melodifestivalen. Jenny Silvers låt kommer jag faktiskt inte ihåg, men jag kommer ihåg hennes bidrag förra året! Hon hade någon sorts robothand som liknade Beyoncé har på sig i sin video till Single ladies. Tänkte på den hela tiden, men kunde konstatera att hon var mycket snyggare detta året! Förra året minns jag att hon såg helt död ut och hade världens dans med den där robothanden, haha!



Kommer du ihåg den? :)



Kram!

/Beccy

2011-02-08 @ 22:59:05
URL: http://beccys.blogg.se/
Postat av: REBECCA

ÄLSKA cougar town!

2011-02-09 @ 21:09:36
URL: http://ohmycarotte.blogg.se/
Postat av: Alexandra

cougar town är bra :D

2011-02-09 @ 21:57:52
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0