Hellu!

Kom hem för en timme sen ungefär och har hittills käkat lite och nu har jag gjort mig i ordning för att snart gå och möta tjejerna på torget och sen knalla hem till Malin och laga mat och sånt.

Har på mig det nya linnet, svarta jeans och en svart kofta över :)







Kan aldrig låta bli att inte göra någon min eller så när jag tar kort på mig själv, haha :) Först hade jag tänkt att ta outfitbilder, men jag har inget bra ställe att ha kameran på för att kunna ta outfitbilder. Sen upptäckte jag att kameran inte har så mycket batteri kvar heller så jag sparar på det till ikväll istället, så dessa bilder får duga ;)

Hoppas eran fredagskväll blir bra, kramar ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Svar: Egentligen har jag inte så mycket pengar heller, men jag tror att pengarna på kontot kommer att växa snart, hehe.



Jag hoppas att din kväll var kul igår. Själv hade jag och Hanna filmmarathon, hela fyra filmer hann vi se, innan klockan blev halv tre och hon stack hem. Somnade vid tre, och har slappat näst intill hela dagen. Det behövdes! Hur ser din dag ut? :)



Kram!

/Beccy

2011-02-19 @ 14:58:42
URL: http://beccys.blogg.se/
Postat av: REBECCA

fina bilder!

2011-02-22 @ 18:47:01
URL: http://ohmycarotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0