Hungrig, igen?

Ibland undrar jag hur hög förbränning jag måste ha. Den måste fan vara megahög, haha. Käkade massa mat förut, massa köttbullar. 10 stycken ungefär.. och självklart annat till det, men nu är jag hungrig igen. Fattar inte det. Men å andra sidan är det väl gött att man har hög förbränning så kroppen förbränner det snabbt så att man inte lägger på sig.

Äh, nog om det. Får väl gå ner och stoppa något i magen så den håller sig mätt. Annars så sitter jag och kollar på topmodel. Det verkar så roligt! Skulle vara kul att vara med i något sånt någongång, men skulle nog inte våga det eftersom man då måste göra som dom säger och kanske klippa av sig håret eller färga det. Hjälp!

Nu när jag ändå nämnde något om hår så kom jag på att jag gick och funderade på att klippa det kort. Men är glad att jag inte gjorde det för i tisdags när jag stod och lockade mitt hår så såg jag hur långt och fint det är, hehe! Så jag behåller det så här ett tag, men topparna ska jag iallafall klippa ganska snart tror jag. Det är rätt slitet nu, men ska max klippa 4 cm! ;)

Eftersom jag är en otroligt seg person så har jag hunnit göra en del under tiden som jag skrivit det här inlägget. Bland annat har jag hunnit äta, tryckte i mig en banan, clementin, ett glas nypon juice och en liten skål med yoghurt och flingor (Tur att jag märkte att jag skrivit fel, skrev en liten skål med yoghurt och kvinnor först, hahaha! Jag är nog lite trött..)  


Nu blir det CSI NY :) Sen ska jag sova.



Natti ♥


Kommentarer
Postat av: Alexandra

CSI är bra :)

2011-02-21 @ 21:28:16
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/
Postat av: REBECCA

hahhaha, kvinnor;)

snygg ny header!

2011-02-22 @ 18:48:40
URL: http://ohmycarotte.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Svar: Jag tror nästan att jag sett Fjorton suger innan, för jag kände igen ungefär halva filmen. Lite kul att se en film med skåningar ändå! Det finns ju inte så många sådana. ;)



Ska jag vara ärlig så är det inte ofta jag köper för stora eller för små kläder. Förutom sovtröjor då! Köpte en tröja när jag var i London som var till knäna på mig, hehe. Dock har vi tvättat den ett antal gånger nu, så nu är den normallång. Lite tråkigt faktiskt, jag älskar att sova i stora tröjor! ;)



Min helg har varit riktigt mysig! Filmkväll med kompisar, och därmed mycket skratt! Detsamma har gällt på lovet hittills, jag sov hos min kompis Steph till idag, då hon även fyller år. Vi var vakna till tio över fyra, eftersom vi ville sjunga för henne på exakt det klockslaget då hon fyllde. ;)



Har du bokat tid till klippning än? :) Det var inte längesen jag klippte mig, men jag vill redan ha förändring! :)



Kram!

/Beccy

2011-02-22 @ 19:44:09
URL: http://beccys.blogg.se/
Postat av: REBECCA

sv: åh tack! jag var i brasilien i två månader nu i höstas, så den är tagen där:D

2011-02-22 @ 22:25:12
URL: http://ohmycarotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0