Idag har jag tamejfan varit duktig!

Ja, idag har jag varit duktig!

Först blev det ju att gymma med Bellisen, sköj! Efter det åkte jag hem och käkade min macka, som jag sjäääälvklart glömde innan jag åkte iväg till gymmet, och ett glas proviva nyponjuice och en skål flingor. Nyttig! Sen somnade jag i soffan, i si så där 15-20 minuter. Det var allt som behövdes för att jag skulle bli pigg, haha. Gick upp och städade rummet och nu är det riktigt fint och rent, det luktar till och med rent. Då är det verkligen fräsct. Belönade mig med en semla efter städningen, men sen fick jag lite ångest eftersom jag hade vart så nyttig sen jag kom hem från gymmet. La mig på golvet och gjorde 20 situps, det kändes i magen för jag har tränat den som sjutton idag, och så gjorde jag även lite benövningar :) hehe.

Bella var så gullig förut och gav mig en Alla hjärtans dag present på bussen! Hon hade slått in den och satt två små röda "sammets" hjärtan på. Hon är verkligen en jättefin vän och människa ♥
Kände mig dock lite taskig eftersom jag inte hade något åt henne :(

Skyndade mig som sagt att öppna den, jag älskar center-chocklad!



Passade på att käka upp den innan gymmet, så jag gymmade bort den sen ;) haha.

Fick för mig att göra en ny design till bloggen nyss, men hade inga bilder som jag ville ha i min header. Det får bli en ny design längre fram i vår när jag tagit mer bilder utomhus och sånt :)

Ska nog lägga mig snart och kolla på en film eller något sånt, eller kolla på OTH. Var änna längesen nu, får se hur jag gör :)

Godnatti ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Svar: Haha, jag hatar försenade bussar, eller bussar som inte dyker upp över huvud taget! Kan berätta en liten incident som hände igår med dessa bussjävlar, haha.



Jag och Emma hade varit ute på landet och hämtat lite gamla saker hos hennes pappa, och när vi sen ska ut så för det första, så blåste det som fan. Nästan storm! För det andra är det ju helt mörkt på landet, så vi fick gå med ficklampa! Plus att vi hade två stora papperskassar med saker, utöver skolväskorna. När bussen väl kom, såg den oss knappt, så vi fick springa fram tio meter där den stannade. Du skulle sett så sur jag var! Var tvungen att skrika lite när bussen körde förbi, hehe.. Jag blåste ju iväg, utan att överdriva! :o



Du har blivit riktigt duktig på att vara aktiv och gymma! Själv hade jag gympa för någon timme sen, som jag skrivit om i min blögg. Gulligt av Bella att ge dig ett Centerchoklad, jag älskar också Center! :D Riktigt tråkigt att de inte har det som lösgodis på Ica, i alla fall inte när vi var där igår, haha!



Kram!

/Beccy

2011-02-15 @ 11:13:39
URL: http://beccys.blogg.se/
Postat av: REBECCA

sv: jag bor i stockholm och min kille bor för tillfället i norra norraland, så vi kunde inte träffas igår... SJUKT tråkigt. men vi får ta igen det när vi träffas nästa gång;)



men guuud va duktig du är! alltså jag tänkte dra och gymma idag. men nu är det ju faktiskt oprah snart.. det kan man ju inte missa! haha.



2011-02-15 @ 12:29:13
URL: http://ohmycarotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0