Infinity

Sitter och lyssnar högt på Guru Josh project - Infanity. Den påminner mig så mycket om sommaren, faaasen vad jag vill ha sommar! Eller åtminstone vår så man kan börja klä sig tunnare och använda sina converse (det här året ska jag se till att köpa ett par äkta vita) och jeansjacka. Ååh ge mig vår och sommar!
Är så härligt på våren när alla blommor och sånt kommer fram och när man känner att det blir varmare och varmare så att man tillslut kan gå utan jacka. Sen blir det ännu varmare och tillslut går man runt i shorts, linne och flipflop. Då är det sommar!
Älskar första helgen på sommaren då jag följer med ut med båten och det är så där riktigt varmt och gott och man kommer hem på söndagskvällen och känner hur bränd man är i ansiktet och på kroppen, att man är röd som en tomat. Men det är härligt!
Herregud vad lockad jag blev nu, haha. Älskar sommaren, det är absolut den bästa årstiden som finns. Sen så blir jag ju myndig i sommar också ;)

"Bara" fyra månader kvar så har vi äntligen fått sommar























Det blev en rejäl bildbomb! Men måste bara ladda upp det här bildspelet också. Tror det är andra eller tredje gången jag lägger upp det, hehe :)




Någon mer än jag som är jävligt sugen på sommaren?! ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Svar: Haha, tänkte först skriva festprisse, men ändrade ord helt plötsligt. :) Jag hade i alla fall riktigt mysigt igår. Mormor och morfar var här på besök, och vi pratade och lite så. Annars satt jag mest vid datorn och försöka pilla lite med min bloggdesign, men jag tycker det är så svårt att jag mest blir irriterad.. ;)



Även jag var trött efter att jag tränat igår! Eller ja, tränat och tränat, vi hade gympa i skolan igår.. Jag och några andra tjejkompisar orkade inte vara med på lektionen, så vi gick till skolans lilla minigym (som egentligen bara är ett pyttelitet rum med träningsmaskiner) och där spinnade jag ett tag. Hoppade även hopprep, vilken jävla träning! Dock snärtade hopprepet mig i ryggen när jag missade, och det var ett sånt hårt ett.. Aj som fan! Fick ett rött märke som alla mobbade mig för.. ;)



Jag tror att vädret håller på att vända nu! Här är det plusgrader och det enda felet är att det är lite grått ute.. Men annars känns det som om våren är på väg! :D



Kram!

/Beccy

2011-02-05 @ 15:30:28
URL: http://beccys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0