Nails

Hej på er! Shit vad det sticks i mina ögon av trötthet, får nog ta och hoppa ner i sängen snart. Men först, en snabb uppdatering :)

Var och fixade naglarna efter skolan idag som sagt och nu är dom riktigt fina och fräscha. Löve it! 400 kr gick det på, faktiskt rätt billigt eftersom att det är akrylnaglar, sånt brukar ju kosta röv annars! Men om en månad när dom växt ut igen ska jag ta bort dom, för jag måste spara undan lite pengar till annat :) Men just nu ska jag glädjas åt hur fina dom är!








Sedärja! Fiiiint ♥


Förresten... Vet ni vad Sanna gjorde idag? Hon pierca tungan :o Skulle jag aldrig våga. Filmade undertiden så ska lägga upp det på bloggen någon dag ;) Stackars liten som hade så ont i tungan någon timma efteråt när tungan svullnat upp :(  Fast det såg inte alls ut som att det gjorde ont när dom väl tog hålet, gick skitfort och såg rätt smärtfritt ut :)


Näe, nu ska jag hoppa ner i sängen. Jösses vad ögonlocken är tunga nu!

Hoppas er dag varit fin, NattiNatti ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0