Naturkunskap

Usch för det! Det är nog ett utav de tråkigaste ämnerna som finns. Har nyss suttit och pluggat på det, har prov imorgon. Dock tycker jag att naturkunskap är roligare nu på gymnasiet än vad det var i grundskolan, vet inte vad det beror på. Men kanske har jag en bättre inställning nu. Å andra sidan så har jag en hur go klass som helst och det gör faktiskt det mkt roligare att gå till lektionerna överhuvudtaget. Sen så förklarar läraren bra med :)
Men tycker fortfarande ämnet är tråkigt och ser inte riktigt anledningen till att lära mig naturkunskap när jag valde handel. Men antar att det är en allmänbildning som man måste ha. Suck!

Annars då.. Sitter och kollar på Scary Movie 2, vadå störd film? Haha, så jävla konstig. Men dom är lite småroliga ibland, kanske just för att dom är så konstiga? ;)




Får nog ta och släcka ner här nu så jag hinner plugga lite till och så att jag orkar upp imorgon. Hoppas er dag har  varit finfin, kramar ♥


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Svar: Haha, jag och Emma var väl inte så trötta, antar att vi var höga på godis (haha!), men Oskar som han heter, trodde vi nästan skulle trilla ihop! ;)



Jag vet faktiskt inte hur mycket de syns.. Det är ju inte bara ett heller! :( Jag vet egentligen inte hur ett ärr som läkt ser ut, för det har ju alla jag har i huvudet gjort. Det enda exemplet jag har är det jag har på magen, men det är ju skillnad. Där är ju sydda stygn, medans man haft klamrar i huvudet som man fått avknipsade (sorry om det låter äckligt!) några dagar efter operationen.



Så kort som du menar att jag inte skulle ha är det jag vill ha! Haha. Så långt som jag har det nu där bak är för långt för att få det att stå ut med stylingprodukter. Eller så är det jag som inte har talang vad gäller sånt, vilket inte skulle förvåna mig ett dugg. ;)



Idag har jag bara tagit det lugnt faktiskt.. Lite tråkigt måste jag säga, då jag egentligen skulle till Malmö med Hanna, men hon var tvungen att ställa in.. Det blir på lördag istället, vilket jag verkligen ser fram emot! :D Det känns som om det var så längesen jag var i Malmö, trots att jag var där med mamma för bara någon vecka sen.. Men ändå!



Jag förstår hur du känner med naturkunskapen.. Som tur är håller jag med dig om att det är roligare nu! Även fast vår lärare i grundskolan (nu tänker jag bara på högstadiet) var bra, och framför allt - rolig! Då fick jag ig på var/varannat prov, och fick göra om.. När jag väl blev godkänd var det på gränsen! :o



Som tur är är vår lärare som vi har nu så sjukt schysst att hans frågor på proven kommer med fyra svarsalternativ. Tacka gud för det! :D



Kram!

/Beccy



2011-02-23 @ 23:57:26
URL: http://beccys.blogg.se/
Postat av: Alexandra

japp, jag har tagit alla bilder om inget annat anges :)

2011-02-24 @ 13:00:38
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0