Sanna 18 år!

Idag fyller min underbart söta och fina Sanna 18 år! GRATTIS älskade slemboll! ♥



Idag var vi ju på filmfestival. Typ världens sämsta filmer?!
Första filmen var kass. Den andra var så otroligt jälva dålig så man blev ju chockad över att folk ens gör såna filmer. Den var så tråkig så jag och Sanna kopplade in musik i öronen och knappade på mobilerna istället. Cici och Amanda låg och "sov" bredvid oss, haha. Ja ni förstår nog att filmerna inte var så bra ;) Dom lät bra på namnen men så var det ju inte.
Nog om det. Ska inte klaga allt för mycket, det var iaf goare än att sitta i skolan och ruttna :)

Just nu sitter jag och glor lite på tv, kvinnor som föder barn. Blir ju rädd när jag ser hur ont dom har. Kommer aldrig våga föda barn i framtiden! Fast å andra sidan är det nog värt all smärta efteråt då som man håller sin lilla bäbis i famnen. Det är faktiskt jävligt coolt hur allt fungerar och att det kan växa ett liv i ens mage, fascinerad!

Hoppas ni har haft en bra dag, kramar ♥


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Svar: Haha, jag och två kompisar kom först dit, och vi trodde först att vi tagit fel dag! Vi stod där i ungefär fem minuter, sen kom de andra. Men under de få minuterna var vi verkligen förvirrade! ;)



Vi var på Malmö tingsrätt och såg lite rättegånger, eftersom vårt projektarbete som vi ska jobba med fram till sportlovet handlar om brott och straff, vilket både kan vara sjukt tråkigt, men ändå intressant!



Jag och en tjej i klassen jobbar om narkotikabrott, så vi var på två rättegångar som handlade om det. Dock var de inte så roliga, vi trodde ju att det skulle bli lite action! ;) Det var rätt segt att titta på, och man blev uttråkad.. Och hungrig! Men ändå var det kul att se hur det gick till på en riktig rättegång! Senare, när vi fick gå själva i Malmö (typ det alla väntat på, haha!) stack jag och Emma till Buttericks och köpte såna där teatermasker. Visar på bloggen sen! :)



Kram!

/Beccy

2011-02-02 @ 21:59:17
URL: http://beccys.blogg.se/
Postat av: Alexandra

så fin bild :D

2011-02-03 @ 17:32:18
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/
Postat av: mandy

men gott godis fick du i alla fall :D

2011-02-04 @ 14:25:42
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0