Sofias Änglar

Sitter och kollar på Sofias Änglar. Tycker det är roligt att kolla på olika byggprogram där dem renoverar och bygger om hemma hos folk och inreder efteråt. Extreme Home Make Over är ett tvprogram som jag tycker om väldigt mycket. Alla som renoverar gör det ju så himla fiiint! Och jag blir så glad för de människor som har haft det svårt och sedan får de hjälp och får ett bättre hem och då lyfter den bördan från deras axlar så de kan fokusera på annat. Det är tur att det finns så många snälla människor som vill hjälpa andra. Hade jag haft mycket pengar hade jag utan tvekan hjälpt olika människor som behöver det.
På tal om inredning så längtar jag tills den dagen då jag har en egen lägenhet som jag kan inreda hur jag vill med massa snygga och fina möbler och massa olika småsaker som piffar upp det :) Gud vad kul det kommer att bli!

Det här köket såg riktigt snyggt och mysigt ut! Det är så jag vill ha det i hela min lägenhet. Alltså att det är snyggt och stilrent men samtidigt ska det vara ombonat och mysigt så det inte blir sterilt och tråkigt :)



Annars så har dagen idag varit bra. Började ju vid 12 och det var riktigt skönt! Slutade vid 4 och åkte hem och pluggade på renässansen som vi har prov i på fredag.
Morgondagen blir riktigt go också, vi ska på en filmfestival med klassen/skolan. Vet dock inte vad det är för filmer som kommer visas, men det låter ju alltid trevligt med filmfestival :)



Kommentarer
Postat av: Rebecca

Svar: Jag gillar också inredningsprogram! Extreme Home Makeover är så gulligt när familjen kommer hem och alla gråter av glädje. :')



Jag var riktigt rädd att jag skulle missa bussen eftersom vi skulle börjatidigare än vanligt, men trots det var jag bland de första som var vid busshållplatsen! Inte ens läraren var där! Då blir man stolt över sig själv! :D



Annars hade vi riktigt roligt! Det är alltid kul att vara på studiebesök och inte känna sig så fast i skolan.. Man känner sig så instängd, trots att jag och vännerna går ut på stan i princip varje lunch! ;) Känner du dig också instängd under skoldagarna, eller är det bara jag?



Kram!

/Beccy

2011-02-01 @ 21:59:40
URL: http://beccys.blogg.se/
Postat av: REBECCA

sv: tack så mycket!

precis just nu så sitter jag och kollar på extreme home makeover! haha. snacka om garnaterat gråt-program!

2011-02-02 @ 14:47:19
URL: http://ohmycarotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0