Söndag trettonde februari

HallåHallå! Har ni haft en bra helg? Min har vart toppen. Hade det jätteroligt och mysigt med Jenny i helgen!

Dock var det inte lika mysigt och jätteroligt igår kväll när jag skulle åka hem och fick vänta på bussen i hela trettio jävla minuter! Var djuptfryst när bussen väl kom. Jag hade planerat in allt med bussen så jag skulle hinna med den andra bussen hem sen. Men så blev det ju inte. Var så himla irriterad när jag väl kom hem. Bussen jag skulle ha tagit från Jenny kom inte ens utan det var nästa buss jag fick ta och pga den missade jag min buss hem (den går en gång i timmen).  Så fick ta en annan hem. Som tur är kan jag ta två olika bussar hem, så jag fick ta den och gå en jävla bit istället. Jaja, ibland har man inte alltid tur :)

Idag har jag iaf vart på gymmet och efter det åkte jag hem till Jessica. Awesome! Kom hem vid halv elva typ och sen dess har jag bara kollat på tv och kollat upp när dem öppnar på sportlife. Har nämligen glömt mitt lås där, suck.. -.-
Ska ta och ringa imorgon bitti och se om dem har hittat något lås i omklädningsrummen eller tagit hand om något lås. Hur som helst ska jag ändå gymma imorgon och får väl köpa ett nytt lås ifall om det är helt veck :) Tänkte till och med "Nu får jag inte glömma lägga ner låset innan jag går" och så är det exakt det jag gör, haha!

Imorgon är det ju Alla Hjärtans Dag. Någon som ska göra något speciellt då? :)
Själv ska jag som sagt gymma "bort dagen", har ju ändå ingen att vara med, haha. Sen ska jag nog städa lite i mitt rum också. Men vi får väl se hur det blir med städningen, brukar ju alltid bli för trött för det ;)

Näe, nu ska jag nog ta och borsta tänderna och sen krypa ner i sängen.

Hoppas er helg har varit fin! Godnatti ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0