Stört trött!

Sitter här och funderar på hur fasen jag kan vara så här trött. Kom hem från skolan vid fem tiden och sen dess har jag sovit från och till enda fram tills nu... Skulle egentligen behövt plugga men jag har ingen som helst koncentrationsförmåga när jag är så trött. I vanliga fall skulle  man ju vara pigg nu när man sovit så länge men jag är fortfarande lika trött, knepigt det där.

Äh, är så äckligt trött så jag vet inte ens vad jag ska skriva. Ska ta och hoppa in i duschen och sen krypa ner i min goa säng :)

Hoppas er dag har varit fin, Natti ♥


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Svar: Haha, vi var grymt trötta efter att vi sjungit, så vi somnade nästan direkt eftetråt. En av de som var med (wow, nu lät det som om vi var många! Så var dock inte fallet..) såg ut som om han skulle dö när vi sjöng. Så trött var han! Dock hade han fått någon timmes sömn innan, så jag förstår honom. ;)



Jag skulle vilja klippa mitt hår riktigt kort där bak. Inte stubb, men väldigt kort, så att jag hade kunnat styla det med någon mousse eller något, så att det stod ut. Det hade varit riktigt coolt! Jag frågade visserligen min frisör om hon kunde fixa det så, men med tanke på min hårbotten och alla ärr som finns där (inte fresh) så gick det tyvärr inte.. Irriterande, för jag vet inte hur det ser ut! ;)



Plus att jag skulle vilja ha det kortare igen.. Det är något speciellt med att ha kort hår och sen klippa till topparna, eller något. Efter bara någon vecka inbillar man sig att håret blivit flera centimeter längre! ;)



Hoppas att du sover gott! Själv tog jag en powernap i soffan på cirka en timme. Är nog uppe ett tag till, men bara så att jag inte sover bort dagen imorgon. ;)



Kram!

/Beccy

2011-02-22 @ 23:07:03
URL: http://beccys.blogg.se/
Postat av: Maria

Camillaa, jag behöver en såndär promenad igen som vi hade sist. Du vet, pinsamt-desperat-prat. Vad sägs? :*

2011-02-23 @ 18:31:51
Postat av: REBECCA

alltså jag fattar vad du menar. jag är också helt brutalt trött! stört! hahah.

2011-02-23 @ 21:33:51
URL: http://ohmycarotte.blogg.se/
Postat av: REBECCA

sv: nej jag var där på semester:) reste runt med min kompis och bara levde! träffade massor med häftiga människor och såg så otroligt mycke vackra platser! REKOMENDERAR

2011-02-23 @ 21:44:50
URL: http://ohmycarotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0