Tisdag åttonde februari

Hej på er! Allt bra? Med mig är det fint men är trött som vanligt. Har nyss gjort ett bildspel i powerpoint som jag hade fått i fotoläxa. Eller jag gjorde två stycken. Det ena gjorde jag lite finare och roligare fast vet inte om man fick göra så, så därför gjorde jag ett till vanligt och som är lite halvtråkigt. Så att inte min lärare blir sur på mig och börjar skälla och tror att jag inte lyssnat, men han ska icke få skälla på mig för nu har jag vart duktig!

I morse när jag var på väg ner till bussen så ser jag bussen komma lite längre bort och börjar då springa som en jävla idiot, är chockad över hur fort det gick undan när jag sprang till bussen, haha. Men när jag var framme vid bussdörren så kör idioten ifrån mig? Tack för den liksom..  inte speciellt snällt faktiskt, busschauffören kunde väl ha släppt på mig? Det tar ju inte hela dagen. Aja, fick stå och vänta i en kvart på nästa men det gjorde mig inte så mycket för det var inte så kallt. Men sen fick jag för mig att jag hade glömt mitt busskort i min andra jacka så jag började knalla upp för backen igen för att hämta det men i halva backen så fick jag en känsla av att jag hade lagt ner det i min väska så jag kände efter och där låg det. Morgontrött? Ja! haha. Fick mig iaf lite motion och det är ju aldrig fel.



Nu ska jag nog gå ner och göra ordning lite kvällsmat. Knäckemackor med leverpastej och smörgåsgurka + en liten skål yoghurt och ett glas mjölk. Möms! Samtidigt som jag äter det ska jag plugga på företagsekonomin. Kommer nog få sitta uppe länge ikväll, tur att jag har sovmorgon imorgon då :)


Hoppas er dag har vart bra, kramar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0