TJOOOOOO!

Sitter i skolan och har lektion/håltimme. Ingen aning om vad det är vi har. Men rätt gött att bara sitta och knappa runt på datorn faktiskt.

På tal om mitt inlägg igår, hehe. Vi hade en redovisning igår på fotolektionen, då vi hade fått en uppgift att göra ett bildspel i powerpoint med våra bilder som vi tagit och redigerat lite i photoshop. Bilderna blev fina och mitt bildspel blev helt okej. Så jag tänkte att jag skulle lägga upp det på bloggen eftersom jag ändå hade tänkt lägga upp bilderna någon gång men då tänkte jag att jag lika gärna kan göra det i ett bildspel. Men sen när jag skulle spara den gick det inte att spara den i en JPEG fil så därför kan jag ju inte lägga upp den på bloggen, vilket som störde mig grovt. Satt och klickade runt om en tok överallt i windows movie maker för att hitta där man ändrade till JPEG. Men jag hittade det inte, har gjort om ett annat bildspel till det formatet förut men nu hittade jag fasen inte.. ;o Sjukt irriterande!
Var så himla trött igår också och lättirriterad så därför blev jag ju extra sur för att det inte funkade som jag ville :) haha. Men ska se om jag inte kan få ordning på det på något sätt, envis!

Men kan iaf visa upp en utav bilderna :)



Kramar ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Svar: Precis! Hade varit rätt så hemskt om även killarna börjat klaga på sig själva, hade det inte? ;)



Jag vet inte hur jag kan komma ihåg att det var Jenny Silver.. Antar att jag bara kände igen namnet. Varken jag eller någon i min bekantskapskrets förstod vad poängen med armen var, vi skojade om det en hel del.. Dock minns jag inte hur hon såg ut då, men har för mig att hon såg blek ut och lite halvdöd. Får googla bilder! ;)



Haha, håltimmar kan jag hålla med om att de är trista om man inte har något att göra, då suger de verkligen.. Tills man upptäcker att man har en lektion! Jag vill ha en uppdatering på detta om vad ni hade, det hade lätt kunnat vara något som jag skulle råka göra!



Kram!

/Beccy

2011-02-10 @ 23:42:10
URL: http://beccys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0