Tro det eller ej..

...men jag har faktikst pluggat idag. På en lördag :o förvånad över mig själv! Hade ändå så jävla tråkigt och behövde plugga så då tänkte jag att jag kunde fördriva tiden med det. Läste kapitel 3 i handelsboken, blä! och sen gjorde jag frågor i samhäll som vi fick istället för att ha lektion i torsdags, så nu är jag klar med det och har skickat in det också. Duktig jag är!

Ska strax hoppa in och ta en liten dusch, känner mig så äcklig. Går fortfarande runt i pyjamas, haha. Eller en stor tröja och ett par pyjamas byxor är det, skitsamma! Känner änna att det är dags att byta om nu och bli lite fräsch. Men sen åker nog min mjukisdräkt på om den har torkat.

Senare ikväll ska jag träffa Bella, wonderful! Vi ska ha en filmkväll/myskväll och även sova över hos någon. Fast vi har inte bestämt vem än. Ska nog se om vi inte kan knalla iväg till ICA och köpa godis, blev jävligt sugen på det!

Ska ta och smsa den lilla filuren nu och se vart hon håller hus.



Hoppas eran lördagskväll blir bra, kramar ♥

Kommentarer
Postat av: Alexandra

söt bild :)

2011-02-06 @ 18:47:45
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0