Typiskt mig

Jag fattar inte varför jag alltid är så sjukt trött när jag kommer hem från skolan. Har somnat varje dag nu i veckan. Som förut t.ex. så hade jag satt mig asgött i sängen för att blogga, men så somnar jag. Ovanligt...
Då var klockan runt 8 någongång, sen dess har jag sovit fram till klockan elva och nu har jag precis gjort mig ordning för att sova. Men självklart så har jag ju blivit "pigg". Det är verkligen så jäkla typiskt mig, haha!

Från det ena till det andra. Igår efter skolan åkte jag och gymmade med Malin, Kicki och Julia. Efter gymmet var jag och Julia väldigt hungriga och blev då sugen på pizza, så vi gick och tog oss var sin pizza. F***n vad gott säger jag bara! Haha, längesen jag åt det också. Sen kanske det inte var så skitbra att äta en fet pizza efter man gymmat, men äh vafan. Ibland får man unna sig!

Tog en Calzone, love that pizza!


Imorgon ska jag hem till Jenny efter skolan och sova hos henne. Jävligt längesen vi sågs så det ska bli riktigt roligt! Ska packa mina saker redan imorgon bitti och ta med mig det till skolan. Slutar ju inte förrän fyra så det är lite onödigt att åka hem i mellan ;)
Just det ja! Imorgon börjar ju även lovet, awesome. Ser fram emot imorgon för jösses vad jag saknar Jenny :o Det blir en perfekt dag till början av lovet :)


Oj, vad klockan tickar iväg! Nattinatti ♥


Uppdate: Tiden på inlägget stämmer inte. Det ska stå 00:30, haha!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

tack så mycket :D

åh, en calzone skulle inte sitta fel! :)

2011-02-11 @ 17:43:10
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0