The Vampire Diaries, nästa serie att nörda!

Tidigare idag när jag zappade mellan tvkanalerna så fastnade jag framför The Vampire Diaries. Kommer ihåg att jag satt och nördade den serien ett tag också. Så när jag har kollat klart på säsong 8 av One Tree Hill ska jag ta och se om säsong ett och sen fortsätta med säsong två av Vampire Diaries. Har Första säsongen på datorn, loovely!


 

Kom också på att jag inte skrivit något om gårdagen/kvällen. Var ju hemma hos Malin och lagade mat tillsammans med henne, Julia och Carro. Maten blev supergod, potatiskrokätter, egen gjorda biffar, egen gjord tzatziki och sallad. Till efterrätt hade Malin gjort en supergod kladdkaka, fast en vit kladdkaka. Ska lätt be om det receptet. Sen satt vi kvar vid bordet och spelade kort resten av kvällen, fyramannakotte var det vi spelade. Kvällen blev riktigt lyckad igår och med mycket skratt och jag är chockad över vilka jävla samtalsämnen vi kan dra igång, hahaha! Inget jag ska gå in på här dock ;)

Justeja, skrev igår att batteriet i kameran höll på att ta slut och att jag skulle spara det till kvällen. Men tog jag några bilder då? Nej, haha. Hade helt glömt av att jag hade den med mig så några bilder blev det inte, får bli en annan gång istället :)

Nu ska jag fixa ordning mig för sängen, men ska inte sova riktigt än. Hoppas eran dag har varit toppen!



Kommentarer
Postat av: Rebecca

Svar: Vi såg en hel del filmer! :) Vi hyrde fem stycken, och hann se fyra utav dem. Den sista ser vi imorgon (idag!) då vi ska träffas. :)



Vi såg Wedding Daze, Linas kvällsbok, Bröllopsfotografen och Fjorton suger. Allihopa rätt så gamla filmer, och trots det hade vi inte sett dem. Sämsta filmen kan jag lätt säga var Fjorton suger, då det bara var skånska skådespelare med, för det mesta. Nu ska jag inte mobba oss skåningar, men de som var med i filmen var verkligen inte bra! :P



Jag har haft en sån riktigt rolig kväll idag! Tror aldrig att jag skrattat så mycket! Haha, det säger jag varje gång jag träffar mina vänner.. Men det är ju sant!



Även jag ville ha den där skinnkorsetten så gärna, så när jag väl hittade den (vårt H&M här i stan får ju inte in allt), så fanns den i en mindre storlek än vad jag har. Eller ja, man borde kanske ta större storlekar när det gäller korsetter, det gällde för den här i alla fall. Hade ett linne under den som jag hade på mig vid höfterna typ, annars skulle man sett en del av min mage, höhö. Men jag ville ju så gärna ha den, så det är värt det. :)



Kram!

/Beccy

2011-02-20 @ 02:32:55
URL: http://beccys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0