Tjugofjärde februari

Go'kväll!

Sitter här vid datorn och har tänkt hoppa in i duschen i typ två timmar nu, att man aldrig kan dra tummen ur röven och faktiskt göra det som man tänkt. Men nu när jag ändå sitter här så kan jag passa på att uppdatera bloggen min :)

Först idag var det ju skolan såklart, började med naturkunskapsprov. Vet inte ritkigt hur det gick, kändes inte som det gick helt åt fanders men att det inte gick skitbra heller, det är väl någonstans mitt i mellan. Sista lektionen, samhäll, fick vi tillbaka vårt prov som vi skrev i tisdags och jag fick VG :D Blev jätteglad!
Efter skolan åkte jag in en snabbis till stan med Sanna och beställde tid till att fixa våra naglar så imorgon ska vi fylla på dom. För nu ser dom förjävliga ut, jag gjorde ju akryl för en månad sen och det växer ju så det ser heeeemskt ut! Men ska bli både härligt och skönt att fixa dom imorgon igen :)

Ska lägga in för-och-efter bilder imorgon när jag fyllt på dom :)

Får bli en låt nu innan jag hoppar in i duschen och sen ner i sängen för att sova :)

Den gamla låten:

ACDC - Highway to hell



Vet inte vad ni tycker, men själv tycker jag om vissa gamla låtar ;)


Godnatt på er ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Svar: Haha, det är det, att jag har volym på mitt hår, det hänger inte direkt.. Men självklart så har det inte sån volym som jag vill att det ska ha.. Och absolut inte på de rätta ställena! Nu t.ex, så sticker mitt korta hår sen min sjukhusvistelse ut så att det nästan ser ut som en minituppkam när det blåser ute.. Ser helt galet ut! :D Försöker tunna ut håret varje gång jag är och klipper mig, men det hjälper tydligen inte.. Har alltid haft tjockt hår, och så får det förbli, antar jag. ;)



Idag har jag träffat en gammal kompis som jag känt sen jag började förskolan. Dock går vi inte på samma gymnasium, så vi träffas inte så ofta längre.. Det var kul att träffa henne igen i alla fall, vi hade en hel del gamla minnen från grundskolan att prata om. ♥ Älskar sånt!



Jag hoppas att det gick bra på provet. Det brukar ju oftast vara så att magkänslan har rätt.. Så kändes det bra när du skrev provet hoppas jag att resultatet visar det också! :)



Kram!

/Beccy

2011-02-24 @ 23:41:33
URL: http://beccys.blogg.se/
Postat av: REBECCA

ibland är det ju bara så jäkla gött o lyssna på gammal musik! typ acdc, ramones, beatles & iggy pop! love it

2011-02-25 @ 21:14:32
URL: http://ohmycarotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0