Vacancy

Sitter och kollar på en film på 3an som heter Vacancy, en skräckis typ. Den är bra faktiskt, läskig också :o
Det är nu man skulle haft ett sällskap, men istället sitter man här själv och glor på en skräckis, haha.
Nu sitter jag och håller för ögonen stup i kvarten också, den är fasen riktigt läskig! Ändå har jag inget bioljud på.. går ju iåf inte eftersom att det är 3an jag kollar på. Nu är det reklam iaf, sjukt störande! Ska nog se om jag kan se den någon annan gång också så det inte är en massa reklampauser.

Bra och läskig är den iallafall



I nästa reklampaus (om det nu blir någon innan filmen är slut) ska jag gå och borsta tänderna å tvätta bort sminket och sen krypa ner i sängen. Är råtrött efter gymmet!

Natti ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0