Vivaz

Meningen var ju att jag skulle uppdatera bloggen, vilket jag i och för sig gör nu. Men har inget vettigt att skriva. Eller jag hade något vettigt att skriva från början men sen ångrade jag mig och nu har jag liksom glömt av vad det var jag skulle blogga om, haha.

Men hur som helst. Har vart lite inne på att skaffa en ny mobil, eller jag är väl inne på det. Egentligen behöver jag inte ens en ny mobil, jag har ju en som funkar kanoners. Men det är väl typ behovet som man har som människa att byta upp sig och skaffa nya saker bara för att det finns..
Men i alla fall så är det en Vivaz jag vill ha isåfall. Men jag kommer önska mig den i present när jag fyller år om jag fortfarande vill ha den då. Har inget mer vettigt att önska mig ändå förutom pengar. Men det är 3 månader plus lite till innan jag fyller år så jag behöver egentligen inte tänka på det nu.

Så här ser den ut, visst är den fin? :)




Serdärja, blev allt ett hyfsat långt inlägg ändå. Nu ska jag hoppa in i duschen, sen locka håret (tänkte ha det lockigt imorgon) och efter det sova, idag ska jag faktiskt lägga mig tidigare för det är så jobbigt på morgonen för jag är heeeelt död, ska ju upp klockan halv 6... usch!

Hoppas eran dag har vart bra, kramar ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Svar: Den borde du verkligen se! Dock är det en väldigt sorgsen film, men ändå så bra! Haha, jag som först trodde att det skulle vara en lugn familjefilm där typ ingenting händer.. Så lurad jag blev!



Jag har inte sett någon utav de filmerna, men jag skulle gärna vilja göra det! I alla fall Burlesque, den verkar så häftig på något sätt. Får se när jag har tid, någon som vill gå med mig, och tillräckligt med pengar! ;)



Börjar du skolan åtta eller tidigare, om du nu måste gå upp så tidigt som halv sex? Stackars dig! Jag börjar åtta, och försöker vakna kvart över sex, men det slutar med att jag försover mig till sju..



Kram!

/Beccy

2011-02-28 @ 20:54:28
URL: http://beccys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0