2011

Jag är så äckligt trött så jag vet inte vad. Det senaste dygnet har jag sovit sammanlagt 3 timmar.. mår jävligt illa också så jag ska inte bli långvarig med detta inlägg. Ska lägga upp en del bilder från gårkvällen, men så mycket bildbomb blir det nog inte för det är jag alldeles för trött för.
































Det blev visst en del bilder ändå + en liten video där jag filmade under tolvslaget.

Jag hade en bra nyårsafton så allt känns jättebra. Dock mår man ju som man förtjänar idag.. Äh, det är bara nyår en gång om året! ;)

Nu är det dags att dyka in i händelserna i One Tree Hill. Hoppas eran nyårsafton har varit toppen, kramar

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Svar: Det hade jag verkligen! Vi hade verkligen askul, och precis som förra nyårsafton sjöng vi SingStar och spelade Rock Band! Det lät.. Så bra! Eller ja, man får ju tolka det som man vill, haha.



Din oufit var riktigt fin igår! Trodde först att det där linnet var alldeles för kort och inte kunde användas som en klänning, men nu när jag sett bilden på outfiten har jag ändrat uppfattning. :)



Idag har jag däremot varit riktigt seg. Jag sov hemma hos en kompis igår, och vi vaknade halv två idag. Ska jag vara ärlig har jag aldrig sovit så länge! :o



Du verkar inte må helt bra idag, läser jag? ;)

Kram!

/Beccy

2011-01-01 @ 22:23:09
URL: http://beccys.blogg.se/
Postat av: Klara

du va galet snygg på nyår säger jag bara ;)

2011-01-05 @ 08:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0