Äckligt trött

Nu är jag så äckligt trött så jag vet inte vad. Är helt förvirrad pga trötthet. Men nu har jag äntligen fått borstat tänderna och tvättat bort sminket och lagt mig i sängen, fast kom nyss på att jag glömde min skena jag ska ha på natten. Jag har alltså haft tandställning för tre år sen och har en skena på natten en gång i veckan. Men orkar fan inte gå upp ur sängen nu så tar det imorgon istället, haha.

Anledning till att jag är så trött idag är att jag har haft ett ganska långt gympass med Julia och Malin. Efter det gick vi och käkade thaimat på ett ställe i närheten av gymmet, satan vad gott det var! Efter det gick jag mot bussarna och åkte upp till pappa på sjukhuset. Sen runt 7 tiden när besökstiden var slut åkte jag och mamma hemåt och sen dess har vi vart i fullgång med att ta ner alla julsaker och sånt, fast vi har lite kvar men det orkade vi inte ordna idag. Så nu är min engergi helt borta. Känner också att jag nog inte kommer kunna gå imorgon, träningsvärk.

Nä nu får jag stänga av datorn och somna för annars kommer jag definitvt inte upp ur sängen imorgon. Det är också en sak som är så jävla svårt. Man tänker "Idag ska jag inte vara uppe sent och gå och lägga mig tidigt". Men ändå sitter man här vid halv ett ungefär och tanken om att lägga sig tidigt kan man ju bara lägga bakom sig. Liksom jag förtstår inte varför man alltid är så korkad. Man klagar på att man är trött på kvällen, men man går inte och lägger sig oavsett. På morgonen klagar man för att det är tidigt och man är trött. Varför inte bara gå och lägga sig tidigt så slipper man all trötthet på morgonen och problem med att komma upp ur sängen..
Ska allt ta och ändra på mig! :)  Fast jag känner mig själv så det lär väl dröja innan det händer, fast försöka går ju alltid ;)

Hoppas ni har haft en fin dag, NattiNatti ♥





hahaha, av en ren slump hittade jag denna. Fan vad ful :D hahaha!

Enligt mig var det här ganska roligt eftersom jag börjar bli flamsig av trötthet, haha!


Kommentarer
Postat av: Lizy

Hahaha sådär såg jag ut imorse.

2011-01-17 @ 10:29:18
URL: http://thelizy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0