Dag 1 - I backen

HallåHallå!

Ligger just nu i sängen här i mitt lilla krypin i stugan. Har nyss borstat tänderna och sånt och nu tänkte jag uppdatera bloggen lite snabbt innan det blir dags att sova.

Dagen började med att vi hyrde pjäxor och skidor, tog en jäkla tid för att hon i kassan var väl inte världens snabbaste precis. Hur som helst så fick vi våra skidor och sen bar det av upp till backarna för någon/några timmars åkande. Dock ramlade jag i liften påväg upp, tittade åt ett annat håll och tänkte inte alls på att hålla koll på mina skidor och vips, så var skidorna korsade och jag ramla. Hann inte göra något åt det heller. Landade på svanskotan och fick redigt ont i den, IGEN! Ramlade ju som sagt förra veckan och slog i den. Men bättre det än att jag landade på armen. Nog om det, förövrigt hade jag en bra dag i backen. Jag är sjukt seg och stel när jag åker skidor, haha. Men jag klarar mig ner för backen iaf ;)

Lite bilder från dagen.







Stugan som vi bor i :) Den är delad på två så vi har inte hela. Men det är alldeles lagom :)


Nu mina vänner ska jag bege mig till Tree hill innan jag somnar.
Förra veckan när jag ändå bara var hemma och vilade armen så kollade jag på hela säsong 6 av One Tree Hill, hade fått låna den av Julia :) och förut idag satt jag och letade runt som en tok på internet för att hitta någon gratissida så jag kunde kolla på säsong sju. Men sen när jag kollar på datorn så hade jag tydligen fått säsong 7 av Carro för ett tag sen, blev skitglad! Dock saknas två avsnitt, men ska allt få tag på dom på något sätt. Men nu blir det iaf att se första avsnittet på säsong sju, wonderful!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Svar: Sorry att jag råkade skicka en tom kommentar innan. Radera den! ;)



Det var riktigt härligt att ha huset för sig själv i helgen, men hade det varit en längre tid hade det börjat kännas tomt.



Riktigt typiskt att du ska ramla hela tiden! ;) Tycker precis som dig, att det var tur du inte slog i armen igen. Hur länge ska du vara på semester?



Kram!

/Beccy

2011-01-11 @ 18:29:06
URL: http://beccys.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Svar: Haha, jag är mest så mesig på kvällarna när jag ska sova, haha. :P Gjorde misstaget att se en skräckfilm med en kompis i lördags, och tyvärr var hon tvungen att sticka hem på natten, så jag skulle (försöka) sova själv. Haha, jag trodde att jag skulle dö! Är så lättskrämd, och det måste jag komma ifrån om jag ska vara ensam hemma ett längre tag.



Vi diskuterade faktiskt det innan idag, jag och mina föräldrar. Sommarjobb, alltså. Jag sökte inom kommunen i förra året, men fick ingenting, och bäst var väl det nu när jag tänker efter. Tänkte dock börja fråga lite i stan, men är sjukt nervös. Var inte så engagerad i våras, och är egentligen inte det nu heller. Var är bra ställen, egentligen? Jobbar helst i stan, orkar inte ta bussen långt ut till något ställe och plocka jordgubbar, haha!



Då får jag hoppas att du haft en ganska lyckad semester, trots alla dina kroppsdelar som nu har ont av allt ramlande! ;) Är sjukt rädd att jag ska trilla varje dag, det är ju så halt!



Kram!

/Beccy

2011-01-12 @ 22:28:34
URL: http://beccys.blogg.se/
Postat av: Abir

Fin blogg :)

Vad gör du då? :D

kram!

2011-01-16 @ 03:47:31
URL: http://abir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0