Dödstrött!

Nu är jag hemma igen. Eller jag har vart hemma i en timme typ, lite mer kanske. Är dödstrött!
Gymmade rätt hårt idag och efter det åkte jag och Malin och käkade på Paprika. Herrejösses vad gott! Men nu sitter man ju här som en klubbad.. jag vet inte vad. Ska iaf ta tag i att städa rummet om en liten stund så jag får det gjort sen ska jag lägga mig och kolla på One Tree Hill. Har ju tänkt göra det ett par gånger men sen har jag glömt av det, men nu kommer jag inte glömma av det iaf. Bläddrade bland kanalerna förut och då visades avsnitt 4 av säsong 8 på tv och då blev jag så himla sugen på att kolla på det så det ska jag göra efter jag städat mitt rum.

Så här ser det ut från mitt fönster nu iaf, fint!



Näe nu ska jag städa och sen lägga mig i sängen och kolla på One Tree Hill :)

Kramar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0