Easy A

Sitter och kollar lite på filmen Cape fear som visas på tv4+ nu. Men ska alldeles strax stänga av TVn och sova.

Idag har jag varit i stan och fikat med Sanna och senare framåt kvällen gick jag på bio med Bella. Vi såg Easy A, den  var bra och rolig. En bra komedifilm med andra ord, hehe :)



Efter det åkte vi hem till Bella och käkade go mat och sen blev vi så jävla trötta så vi la oss i hennes säng och dega och tog massa fula bilder som fick oss att skratta en aning, underbart!
Jo, en sak till. Det är sjuuuuuuuukt halt ute. Det är rena antarktis ute, så jäkla läskigt och obehagligt när man bara känner att fötterna glider undan. Jag är ganska rädd för att ramla eftersom att jag ramlade och gjorde illa armen rätt mycket häromdagen.
När jag skulle gå hem från Bella fick jag gå hur sakta som helst för att inte ramla, gick även på gräsmattan bredvid trottoaren och det var jobbigt må jag säga. Hade inte världens bästa skor på mig för att gå i djup snö, hade nog halva gräsmattan i skorna när jag kom hem. Men det var det värt, klarade mig hem utan att ramla och det är jag väldigt glad över!

Näe nu får jag bannemej ta att stänga av datorn och sova. Imorgon bär det av upp till fjällen i några dagar och därför måste jag upp tidigt imorgon för att packa. Hur jag nu ska orka det..

Nu ska jag krypa ner i sängen och dra upp täcket till näsan och bara breda ut mig i hela sängen. Wonderful!

Natti ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0