Godis

Dagen har varit ganska meningslös egentligen, åkte till skolan och hade en lekiton, en enda lektion sen fick vi åka hem igen. Fast det var rätt gött det med faktiskt, så jag var väl hemma vid 12 igen någongång. Gick en liten promenad med pappa i området (han ska ju röra på sig mycket så han inte blir stel i ryggen) och jag hängde med, jag vill ju inte att han ska ramla igen!
Efter den lilla promenaden har jag suttit och glott på tv med pappa och brorsan, som kom hem en liten stund förut. Kollade bland annat på Extrem Home Makeover. Helt sjukt vilka fina hus dom bygger! Sorgligt var det också så jag fällde självklart några tårar, haha.

Nu är jag ganska gottesugen... ovanligt, haha! Ska snart gå och möta mamsen på torget så ska vi handla lite, ska se om jag inte kan få lite lösgodis också, hehe. Sen resten av kvällen ska jag nog städa mitt rum lite igen, börjar bli lite väl stökigt nu och jag vill ha ordning och reda. Ska nog byta sängkläder också :)

Just nu lyssnar jag på Kelly Rowland - Commander. Riktigt bra låt som påminner mig om sommaren!



Nu ska jag knalla i väg till torget! köss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0