Gymmet

Ska snart börja göra ordning mig lite och sen packa väskan till gymmet. Hoppar över sminket idag, brukar alltid sminka mig även om jag ska till gymmet och det är ju jävligt onördigt egentligen för det är ju ingen skönhetstävling man ska till precis, haha. Men för mitt egna självförtroende brukar jag sminka mig ändå så att jag inte ska känna mig så jävla ful, hehe. Men lite täckstift ska jag kleta på på finnarna och lite puder iaf, men mascaran skiter jag i.
Idag ska jag även gymma skiten ur mig! Det ska verkligen kännas i kroppen efteråt att jag har ansträngt mig som en tok. Nu när februari börjar ska jag vara nyttig. Den här gången ska jag klara det också. Ska inte gå och äta massa onyttigt på vardagar. Självklart kommer jag unna mig något litet på helgen, men det ska vara en rimlig mängd, inte massa jävla onyttigheter. Så i februari månad blir det att gymma mycket och trappa ner på alla onyttigheter och äta nyttigt istället. Jag ska få den kroppen jag alltid velat ha och då får man offra vissa saker :)
Klarar man sig att vara nyttig i en månad så kommer man inte vara lika sugen på det sen när man får äta godis, chips och andra saker. För suget kommer inte vara lika stort efter sånt när man har varit utan det såpass länge. Så i februari då jävlar! Vet att mina vänner inte kommer tro att jag klarar detta, men ska bevisa att dom har fel. Fast jag har ju inte klarat det så bra innan så det kan ju vara därför, haha. Har alltid tänkt "Äsch, jag blir ändå inte tjock!". Men oavsett om jag blir tjock eller inte så ska jag ta mig i kragen och dra tummen ur röven och klara av att vara nyttig, så det så :)





Ojdå... blev lite längre inlägg än jag hade tänkt mig så nu får jag skynda mig att göra mig ordning lite.. Like allways, hehe.

Ha det så bra, kramar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0