Halvkass

Gjorde nyss lite läxor i naturkunskap. Men sen orkade jag inte mer, känner mig lite halvkass och illamående. Funderar även på att vara hemma imorgon, men får se hur jag känner mig imorgon bitti när jag vaknat.

Idag fick vi ju börja sent och sluta tidigt. Efter skolan blev det först att jag och Julia åkte till nagelsalongen så Julia fixade sina naglar, hon blev så sugen på det när hon såg att jag och Sanna hade gjort ordning våra ;) haha. Det blev finfint! Sen åkte vi till gymmet och gymmade en timme, alldeles lagom. Men på söndag ska jag nog gymma lite längre.

Näe jag känner mig som sagt kass så nu ska jag nog ta och krypa ner i sängen.


NattiNatti ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0