Helt slut!

I morse trodde jag att det skulle bli en helevetes dag i skolan eftersom att vi skulle sluta fyra och den lektionen var naturkunskap.. Men dagen rullade på och jag hade kul på naturkunskapen, jävligt kul! Jag och Sanna fick oss ett rejält skrattanfall, haha. Tårarna bara rann och man blev ju röd som en tomat i facet och varm som fan med. Är så roligt när man inte får skratta på lektionen för att inte störa de andra och när det är helt tyst i klassrummet. Då sitter man bara och skakar och helt plötslig så kan man inte hålla sig mer och då kommer det världens skratt ur käften, hahaha! Älskar att skratta så mycket, fasen vad man tränar magen då ;)
Fick dessutom sluta tidigare idag :)

Efter skolan blev det som sagt att åka och gymma med Malin. Vi gymmade inte så länge men det var lagom, är helt degig och trött i benen nu. Men det är värt det!
Ikväll ska jag bara vara hemma och mysa, göra mig en fruktsallad och kolla på One Tree Hill. Inte sett det på en vecka nu typ, så idag är det dags för det. Ska även äta riktigt god mat också. Supermysig fredagkväll!




Det har typ tagit mig två timmar att bli klar med detta inlägget. Glömde typ av att jag höll på att blogga och gjorde massa annat istället, haha. Har hunnit äta också, asgott!
Ska alldeles strax föra över resten av säsong sju till usb minnet så jag kan kolla på det i tvn isället :)

Ha det toppen, kramar ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Svar: Haha, ibland tar det en väldig tid att blogga, till och med att bara skriva ett inlägg! ;)



Jag hade jätteroligt igår, trots att man kände sig lite mobbad när man var på skolan, trots att man inte behövde. Vår svensklärare påpekade det dessutom, haha! ;)



Även jag hoppas att provet gick bra, du fick ju lite extratid att öva! :P



Så vad händer ikväll då? :) Själv ska jag snart iväg på släktkalas till min kusin som blir 15.. Wow, tiden går fort! Tycker dock fortfarande att han är en liten skit. :D



Kram!

/Beccy

2011-01-22 @ 17:58:36
URL: http://beccys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0