Home sweet home

Känns jätteskönt att vara hemma! Har vart hemma ett par timmar nu och är väldigt trött så ikväll ska jag inte bli så långvarig. Först hade jag tänkt att jag skulle vara hemma i morgon och börja skolan igen på måndag. Men nu har jag bestämt mig för att gå till skolan imorgon. Konstigt nog så vill jag faktiskt gå till skolan.. Men det är kul att träffa alla igen. Fast det är inte speciellt kul att återgå till långa och sega lektioner, tidiga morgonar och sena dagar och massa prov och läxor och annan skit. Men det brukar gå bra ändå så det kommer nog gå bra nu också :)

nu ska jag kolla lite på tv och sen blir det duschen och sen läggdags :)

Nattinatti ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0