I bilen

Sitter just nu i bilen på väg hemåt. Vi har åkt i en timma och trettio minuter skulle jag tippa på, eller det kanske är två timmar, skitsamma. Vi har en bra bit kvar så det dröjer ju innan man är hemma.
Varje gång man varit iväg någonstans så känns det alltid som en evighet när man åker hemifrån påväg till resemålet, eller vad man ska kalla det. Men när man åker hem så känns det som det går mycket snabbare, kanske beror på att man inte direkt ser fram emot att komma hem lika mycket som man ser fram emot att åka iväg någonstans.

Har nyss mumsat i mig lite mackor och en giffel och nu tror jag att jag ska ta och kolla på One Tree Hill. Är redan på avsnitt 10, hehe. Dock så saknas ju fortfarande avsnitt 7 och 18. Men jag valde att skita i att leta reda på dom avsnitten och kolla ändå för i början av varje avsnitt så visar dom ändå vad som hände i förra avsnittet + att jag redan har sett en hel del av säsong sju, fast det var ett litet tag sen så får friska upp minnet ;)



Hoppas ni har en fin dag. Själv tillbringar man ju hela dagen i bilen, lär ha sittsår i röva när jag är hemma :) haha.

Kramar ♥

James Lafferty är tamejfasen inte ful alltså! :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0