Jag älskar One Tree Hill

Shit vad bra det är, helt sjukt! Har precis kollat klart på säsong 7 och nu kan jag fasen inte hålla mig till säsong 8. Min tanke var ju att jag skulle kolla på säsong 7 och sen börja följa serien på kanal5play, men jag hittade inte avsnitt ett där.. Men istället så hittade jag en gratis sida där det var upplagt till avsnitt 11 av OTH, säsong 8. Wooonderful!
Då vet jag vad jag kommer sitta och glo på framöver!

Nu är jag dock äckligt jävla trött och har ont i hela kroppen. Tränat som fan idag. I morse hade vi gympa i skolan och då körde vi hinderbana ett bra tag och det tog en del på mina krafter kan jag ju säga, och sen efter det körde vi bodypump. Det var jobbigt, men kul. Det kändes gött i kroppen efteråt även om jag var helt slut.
Men efter skolan blev det att åka till gymmet med Molle & Julle. Ni kan ju tänka er hur min stackars kropp mår nu. Har svårt att tro att jag kommer komma upp ur sängen imorgon.

Näe, men nu ska jag ner och slänga i mig huvudvärkstabletter, äta en banan och sen strechta lite innan jag kryper ner i min goa säng. Fast jag mår ganska illa pga av min huvudvärk och trötthet så tror inte jag kommer kunna äta...

Hoppas er dag har varit finfin, Natti ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0