Kexchoklad

Har precis satt i mig en fet kexchoklad här i fjällstugan och nu dricker jag kaffe. Mysigt och mumsigt!

Har med min min kamera men har tyvärr inga bilder att visa upp än. Blev inte att jag tog så många kort under bilresan hit. Satt och kollade på Avatar och resten av bilresan satt jag och läste i skvallertidningen In Touch och lyssnade på musik och satt och skumpa runt i bilen när vi svängde in på den otroligt jobbiga och knövliga vägen hit till stugbyn. Men det var det värt för nu är vi inne i värmen och har hittills ätit mat, spagetti och köttfärssås, gott!

Får se vad som händer resten av kvällen. Kanske lägger mig och kollar på en film eller umgås med de andra. Är sugen på att spela kort så får se om det finns någon kortlek och om någon är villig att spela med mig ;)


Däremot kan jag bjuda på lite bilder från i fredags när vi var hemma hos Cici och lagade taccos och hade det mysigt och avslutade kvällen med lite kortspel :)

Cicis fina hund Diesel :)










Nu ska jag stänga av datorn och umgås med de andra. Hoppas ni har haft en fin dag, kramar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0