Musbajs.. ?

Förut när jag hade bakat klart så skulle jag ta fram florsocker som jag sedan skulle strö över kladdkakan. Men när jag börjar rota längst in i skafferiet så ligger det ganska många små svarta bollar där inne. Undrade vafan det var så jag stoppade det i munnen och smakade. Hahaha, nej det gjorde jag verkligen inte! :D fyfan, haha!
Näe, men jag undrade som sagt vad det var och min första tanke var att det nog är musbajs. Fast jag var inte helt hundra på det, det kunde ju ha varit någon typ av krydda eller något. Tog i alla fall papper i handen och tog ut skiten och slängde det. Sen när jag skulle ta fram florsockret så låg det även likadana svarta bollar i det paketet. Och då måste det ju ändå vara musbajs. Dock undrar jag hur fan mössen har kommit in i vårt skafferi och krypit in i florsocker paketet och bajsat, hahah. Men jag ska väl vara glad att inte en mus låg i paketet när jag tog ut det för då hade det blivit florsocker över hela köket och jag hade nog sprungit upp skrikandes på mitt rum på mindre än en sekund, haha. Äckligt är det! Hittade ett annat paket florsocker sen som typ var fullt och där var det inget bajs, men det var något annat knepigt så jag väntar tills mamma kommit hem så får hon se hur det ser ut. Vågar ju inte strö det på kladdkakan nu.



Det måste vara musbajs.. eller?

Ja, det kan jag ju fundera på. Men nu ska jag plugga flitigt och sedan blir det att belöna sig med kladdkaka, grädde och coca cola. MÖMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0