Nattblogg från mobilen

Ligger just nu i sängen och försöker somna. Kan inte påstå att jag lyckas speciellt bra. Väldigt irriterande eftersom att jag verkligen vill sova men mina ögon är klarvakna, hjärnan med för den delen.. När jag tror att jag håller på att somna så öppnas mina ögon av sig självt :o ganska knepigt att det kan vara så.. Om jag inte somnar snart så kommer jag sova bort dagen i morgon och det har jag ingen större lust med. Vilka ilands-problem jag har ;) haha. Har förövrigt ont i magen också, typ magknip. Nä jag får gå upp och ta en tablett och ett glas vatten och sen se om jag kan lyckas somna efter det. Nattinatti!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Svar: Haha, jag har som sagt aldrig provat att åka "på riktigt". Då jag åkte mini-Vasalopp för en hel del år sen var det bara en rak bana med fakesnö, och jag misslyckades hela tiden med att åka. Dock var jag bara liten, men i alla fall. Hade varit jättekul att testa att åka på riktigt! :D



I helgen (som egentligen redat börjat), vet jag inte vad jag ska göra. Mina föräldrar har åkt på en liten weekendresa, så jag har huset för mig själv, vilket både är positivt och negativt. Har ingenting att göra ikväll, och det känns ganska ensamt.. Tror dock att jag får saker att göra imorgon! :D



Hoppas att din mage har varit bättre idag, det är hemskt när man ska sova och man känner hur ont man har! :o



Kram!

/Beccy

2011-01-07 @ 21:46:01
URL: http://beccys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0