Övningsföretag

Sitter just nu i skolan och har ÖF, rikigt segt. Vi sitter mest och glor och knappar runt på datorn, finns liksom inget att göra. Men det är rätt gött det med faktiskt.
Idag var det bajsmat i skolan, falukorv. Okej, jag tycker om falukorv annars men den i skolan är förfärlig. Typ helt lila och rå på ena sidan, bläää! Så det fick bli McDondalds idag. McChicken meny och så tog jag en jordgubbsmilkshake idag istället för en cola, möööööms! Det satt fint i magen.

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, men jag ska nog göra lite läxor och sånt när jag kommer hem och även käka en vaniljbulle, hehe. Fick nyss reda på att vi inte har någon naturkunskap imorgon heller så vi börjar 10:15 istället för 07:50. Sen så slutar vi även tidigare, skulle haft en lång håltimme egentligen men nu flyttade vi upp sista lektionen (samhäll) till klockan tolv istället så får vi sluta ett. Så alltså börjar vi 10:15 imorgon och slutar 13:00, awesome! Då blir det gymmet med Julia efter skolan :)



Ha en fin dag, kramar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0