Riktigt lyckad kladdkaka!

Lite bilder från när jag bakade förut.









Efter att jag bakat satte jag mig och käkade spagetti och köttfärssås och pluggade samtidigt. göttans!



Min kladdkaka blev förresten skitgod. Hade först tänkt att vänta med att smaka tills mamma kom hem men sen ångrade jag mig och tog en liten bit, måste ju veta hur den smakar innan jag serverar den ;) Men den blev riktigt lyckad och kom nyss på att det är första gången som jag gör kladdkaka helt på egen hand och så blev den så bra, stolt över mig själv, haha!
Ska lägga undan  några bitar till pappa också, han kommer hem från sjukhuset imorgon och han mår mycket bättre nu och behöver ingen operation heller. Är jätteglad över det! Så imorgon efter skolan och gymmet ska jag ha myskväll med mami och papi har jag bestämt, dom är guld värda och världens finaste föräldrar ♥

Kanske kommer upp ett till inlägg lite senare. Men nu blir det att plugga lite till och sen mysa framför tvn :)

Kramar ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Svar: Haha, hur hänger det där ihop - du kör moppe men har inget körkort? ;) Visst har du kanske läst teori och så, jag vet inte riktigt hur det där funkar än. ;)



Hos oss ser man asfalten riktigt bra, men de små lömska isfläckarna som är lite överallt är inte att leka med! Dock var det fruktansvärt kallt när jag gick hem från skolan idag, och enligt väderleksrapporten igår skulle det bli minusgrader inatt, och antagligen snö.. Jag väljer att inte lita på väderleksrapporten, men ofta stämmer det ju.. Åh!



Jag hade ju sett fram emot att lägga mina tjocka skor på hyllan och i alla fall börja använda Conversen igen. Och min skinnjacka!



Min dag har varit riktigt bra, trots den långa skoldagen från åtta till fyra. Är nämligen så glad, vi har långhelg den här helgen! Först är vi lediga på fredag på grund av inställda lektioner och komptid, sen är vi lediga för att våra lärare ska på kurs måndag och tisdag! :D Så skönt att kunna sova ut (även om jag alltid lyckas vända på dygnet under helgen och halvt däckar i skolan efter helgen), men det gjorde verkligen min vecka! :D



Hur har du själv haft det idag?



Kram!

/Beccy

2011-01-19 @ 19:50:32
URL: http://beccys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0