Sista Januari 2011

Det bästa efter man tränat är att få äta. Fan vad jag älskar att äta, även om jag inte har tränat. Låter som värsta tjockisen, haha. Fast tjock är jag ju inte :D
Näe men det är så otroligt gott när man kommit hem efter att ha tränat och äta riktigt god mat, jag får typ aldrig nog heller. Jag äter mycket i vanliga fall men efter jag tränat äter jag som en jävla häst, haha. Men kroppen behöver ju det. Tog även två knäckemackor med leverpastej och smörgåsgurka på och ett glas mjölk till det när jag hade kommit hem. Alltså f********n vad gott! Skulle kunna äta hur mycket knäckemackor som helst med leverpastej och smörgåsgurka. Nya munorgasmen.

Annars idag så har dagen vart bra, ganska lugn och skön dag också. Efter skolan blev det som sagt att träna med JulleBulle och MolleBolle :)
Imorgon börjar jag klockan tolv. Hur underbart som helst! Därför kan jag även vara uppe lite längre idag, ska plocka undan lite först och sen kolla på ett avsnitt av OTH innan jag somnar. Kollade ju på det igår, herrejösses vad bra det är. Satt och grät typ hela tiden för att det var så sorgligt och sen grät jag för att jag blev glad för dem andra i OTH, haha!

Japp, det var det de. Nu blir det att fixa ordning för att sen krypa ner i sängen framför ett bra och spännande avsnitt :)


Kommentarer
Postat av: REBECCA

gött!

2011-02-01 @ 14:47:03
URL: http://ohmycarotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0