Sjätte Januari

Goddagens!

Allt bra med er? Med mig är det bättre nu, med tanke på armen. Kan göra mer saker med den nu och den är inte lika stel längre, det känns väldigt skönt att inte vara helt "avstängd" i den armen. I början var jag glad att det var vänsterarmen som jag skadade eftersom att jag är högerhänt och inte är lika beroende av vänsterarmen. Men nu har jag verkligen märkt hur mycket man använder vänsterarmen också. Jag kan inte hålla armen helt rakt än och inte heller böja på den helt. Men jag försöker tvinga armen att bli rak och kunna böja på den mer så att den inte fastnar i ett böjt läge så att jag aldrig mer kommer kunna ha den rakt. Men eftersom det redan känns bättre så ska det nog bli helt bra igen :)

I söndags var jag ju på bio med Sanna. Vi såg The Town, den var väldigt bra faktiskt. En film som är värd att se :)





Kom även på att jag köpte en tröja förra veckan. Så här ser den ut. H&M, 75 :-





Nu ska jag kolla ett par avsnitt av OTH (one tree hill). Så jävla bra!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0