Akrylnaglar

Goddagens! Allt bra? Med mig är det finfint, väldigt trött bara. Idag efter skolan åkte jag och Sanna och gjorde akrylnaglar. Tjuuusigt!
Kommer ihåg att jag tänkte/sa sist när jag gjorde akryl naglar "Ska aldrig mer göra akrylnaglar. Det är så dyrt och det kostar nästan lika mycket att fylla på dom som att göra nya och det är som snyggast i två veckor."
Men jag hittade lite gamla bilder på datorn för ett tag sen där jag hade mina akryl naglar och det var så fiiiint! Så nu kände jag för att göra det igen. Vi gick till ett annat ställe först där det var billigare men dom hade ingen tid kvar och hon som gjorde naglarna skulle sluta för dagen.. Så vi åkte till vårt standard ställe, det är ju bara 50 kr skillnad. Men när det är dags att fylla på dom ska vi åka till det billigare stället, hehe.




Nu är jag så fruktansvärt trött. Eller det är jag alltid, fattar inte hur jag kan vara så himla trött varje dag. Därför ska jag ta en snabbdusch innan jag hoppar ner i sängen, idag ska jag bannemej dra tummen ur röven och lägga mig tidigt. Ska lägga mig innan klockan tio idag. Då kommer jag iaf vara rejält utvilad imorgon när jag ska upp till skolan :)

Hoppas ni har haft en fin dag och att ni sover gott, nattinatti ♥



Kommentarer
Postat av: Rebecca

Svar: Haha, visst är det synd ändå? Att tiden går så fort alltså.. Jag har själv lite smått panik redan.. Jag menar, tiden kommer gå sjukt snabbt, så snart är det sommar, och sommarlovet går ju alltid fort.. Efter det börjar jag andra året på gymnasiet.. Vill inte bli så vuxen än! ;) Är för omogen, jag lovar dig!



Samma sak med att ta körkort, eftersom det är snack om det här.. Jag vill inte! Vågar inte! Jag kommer ju för fan köra på någon.. :o Har du börjat övningsköra, förresten? Du får ju snart körkort.. :)



För att lämna allt snack om tiden och gå tillbaka och tänka på mitt lilla lov, eller långhelgen, vad man nu vill kalla de här dagarna, har den varit riktigt bra! Jag har fått slappa för mycket och jag har även lyckats vända på dygnet igen! Så till skillnad från dig som är duktig och lägger dig tidigt kommer jag att vara vaken till tolv typ.. :(



Så går det när man somnade tre i natt och vaknade elva! Tyvärr..



Kram!

/Beccy

2011-01-25 @ 23:05:29
URL: http://beccys.blogg.se/
Postat av: REBECCA

beautifuul!

2011-01-28 @ 00:41:49
URL: http://ohmycarotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0