Börjat övningsköra

Yes, nu har jag börjat övningsköra! Körde för första gången manuell i söndags och det gick bra, fick inte kärringstopp en enda gång. Awesome!
Körde förut idag också, även det gick bra. Fick dock kärringstopp när jag inte trampade tillräckligt på gasen när jag skulle backa, haha. Övade på att växla så nu går även det fortare och snabbare och dragläget hittar jag ganska snabbt nu. Men bättre ska det bli, övning ger färdighet ;)

Från det ena till det andra så blev jag aspepp på att köpa trosor förut! Don't know why. Men känner att jag vill förnya lite i lådorna gällande trosor så ska nog köpa det imorgon eller så beställer jag från H&M :)

Nu under kvällen så har jag faktiskt kollat på Disney filmen Trassel. Den var rätt bra faktiskt. Tycker det är mysigt att kolla på tecknade filmer eftersom det inte är ofta man gör det och man blir lite påmind om barndomen då :)



Nu ska jag väl snart krypa ner i sängen, godnatt på er! Hoppas ni har haft en fin dag ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Haha, jag vill också köpa en massa snygga underkläder! Pengarna räcker till, nu ska jag bara hitta ett perfekt tillfälle. Vilket är lite svårt, det känns som om jag jobbar hela tiden. :P



Hur har du annars haft det de senaste dagarna?



Kram!

/Beccy

2011-07-19 @ 22:05:43
URL: http://beccys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0