Go kväll!

Sitter och väntar på att maten ska bli klar, riktigt sen mat idag, haha! Är dock inte så jättehungrig men man kan ju inte motstå potatisgratäng och grillat kött så lite ska jag nog allt få ner i magen. Nu förstår ni nog vad jag menade med att bli bortskämd, får ju så himla god mat serverad! Fast jag har faktiskt hjälpt till med potatisgratängen idag ;) haha.
Under tiden som den stod i ungen gick jag och slängde skräp och sen gick jag upp till min pärla (bilen) för att testa en grej med mobilen och radion. Skulle kolla om det gick att koppla ihop det så att man kan lyssna på musik från mobilen och spela upp det i dom stora högtalarna och det funkade :) Gööött!
Kunde inte låta bli att starta bilen när jag ändå satt där bakom ratten och fy faaaaan säger jag bara vad jag vill ha körkort!!! Men det hänger bara på mig, det är ju ingen annan som kan ta det åt mig precis ;) Men min vilja är sjukt stark och i veckan ska jag och pappa börja övningsköra och sen så fort som möjligt ska jag börja ta lektioner på trafikskolan :)

På tal om något annat. Mamma hade med sig en liten present hem till mig idag som hon köpte på sin semester. En jättefin navelpiercing!



Ska bli kul att byta till den sen! "bara" 5 månader kvar ungefär ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0