God Kväll!

Har nyss städat klart i mitt rum och ska alldeles strax ta en snabb dusch. Lite sent kanske men jag känner mig så äcklig! Ska bli gött att lägga sig nyduschad. Fast ska kolla något/några avsnitt av SATC innan jag nanar :)

Annars idag har jag typ inte gjort någonting, har vart sjukt seg. Städningen började jag med runt åtta tiden och blev klar nu, haha. Har typ tagit en paus hela tiden och lagt mig i sängen framför tv:n, men nu är jag äntligen klar så det känns sköönt!

Nu väntar duschen och sen ska mina naglar få se fina ut igen, har gått alldeles för länge utan nagellack och så har typ alla naglar gått av :( dom som var så långa förut! Jaja, dom växer ut igen ;)



Kommentarer
Postat av: Rebecca

Svar: Äh, det gör ingenting! På sommaren har man annat att göra än att sitta vid datorn och svara på kommentarer. :)



Allting är jättebra med mig, trots att jag varit sjukt dålig på att uppdatera och berätta vad jag gör om dagarna. Jag antar att allting är bra med dig också?



Läste att du pioercat naveln, roligt! Jag hade tyckt att det varit fint, men är inte helt säker på om jag skulle velat ändå. Jag är nog mer inne på en liten tatuering när man blir 18! :)



Kram!

/Beccy

2011-07-07 @ 01:06:32
URL: http://beccys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0