Hemma igen!

Eller ja, jag kom hem igår men då var jag så himla trött efter att ha varit ute i solen och stekt en hel dag. Hur härligt som helst!

Har haft det jättebra och roligt uppe på Bellas land med henne och hennes mamma. Deras stuga är så sjukt mysig.
De här dagarna har jag och Bella spelat hur mycket Yatzy som helst, tror inte jag spelat så mycket Yatzy i hela mitt liv, haha. Till en början var det jag som vann hela tiden och fick massa Yatzy och så och sen så vände turen så det var Bella som vann istället ;)

I måndags och tisdags var det inte så jättefint väder så vi åkte iväg till ett café båda dagarna och fikade och sen gick vi även i lite affärer, köpte en blixtring inne på Gina. Kan visa den i morgon eller en annan dag :)

Kan passa på att lägga upp lite bilder nu när jag ändå sitter här :)


I tisdags natt gick vi ner till havet och badade näck mitt i natten. Fan vad kul det var! och kolla bara på himlen, så sjukt fint. Var bara tvungen att ta kort!





På onsdagen blev det att sola och bada hela dagen tills det var dags att åka hem











Kanske blir så att vi åker upp dit en gång till nu under sommaren :)

Kramisar ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Haha, jag bara väntade på att du skulle skriva ett inlägg om att du var hemma! Har saknat dina inlägg. :)



Låter som om ni haft riktigt mysigt, jag blir sugen på att skaffa en somarstuga nu, haha. Plus att jag är nyfiken på ringen du köpt! :)



Kram!

/Beccy

2011-07-28 @ 23:35:36
URL: http://beccys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0