Lördag 16/7

Har nyss målat naglarna i en annan färg turkost fick det bli den här gången. Finfint!

Annars idag har jag solat lite grann för att försöka få lite färg, fick en svag liten bikinilinje. Det gillas!
Sen gick jag upp och fräschade till mig med en dusch och sen kom mami och papi hem! Dom har ju vart ute med båten men nu är dom hemma. Känns skönt att ha dom hemma så jag får massa god mat igen och blir bortskämd, haha. Okej, så bortskämd blir jag ju inte så jag inte behöver göra något själv men ni förstod nog. Är mysigt att bo hemma, även om jag ibland längtar tills jag får inreda min egna lägenhet. Men det är ju ett par år kvar ;)

Ska strax börja sminka mig och sen ska jag träffa Sanna i stan och ta en fika, like usually. Jag fikar jävligt mycket, inte undra på att pengarna inte räcker så länge, haha.



haha hittade en gammal bild som vi tog på samhällskunskapen, snygga brudar! ;)

Ha en fin lördagskväll, kramar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0