Måndag Elfte Juli

Hejsan!

Vad har ni för er? Själv sitter jag i sängen och knappar lite på datorn. Ska väl börja göra mig i ordning om ett litet tag och sen åka och fika med Sanna :) Tror jag ska köra på min långklänning idag, inte användt den än. Kommer känna mig lite obekväm i början tror jag eftersom jag inte brukar ha långklänningar men jag vänjer mig nog efter en liten stund ;)

Till min långklänning som är mörkblå ska jag nog ha mina nya bruna fjäderörhängen från H&M och mina bruna gladitor skor, kan nog bli rätt snyggt :)

Kan passa på att lägga upp lite bilder från båten och från en fest jag var på med Maja, Anastasia och Sanna när jag hade kommit hem :)



















Det var bilderna från semestern, här har ni dom andra från festen :)















Så det får räcka, nu ska jag in i duschen :)

Ha en bra dag! Kramar ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Svar: Haha, visst har vi! Jag vet helt enkelt inte vad jag ska skriva om, och jag vill inte skriva bara för att, utan jag vill ju berätta något intressant! Men jag har inget intressant att berätta. Det känns som om jag bara jobbar nu på sommaren, jag får inte tid till att göra något kul. Eller jo, det får jag, men det känns inte så, haha.



I helgen har jag inte gjort så mycket, egentligen. Jag var på fondue/filmkväll hos en kompis i fredags, och i lördags var en liten del av min släkt här och då passade jag på att bjuda hit en kompis, så slapp jag vara själv. Vi kollade mest på tv, vi hade inget speciellt att göra. Vi såg något sjukt program om bodybuilders, det var verkligen inte fint.



Måste säga att du verkligen tar fina bilder! Är de tagna med en systemkamera? :) Jag funderar på att köpa en bättre kamera (igen), men det kan också vara så att jag inte är någon bra fotograf, haha.



Kram!

/Beccy

2011-07-11 @ 16:18:16
URL: http://beccys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0