Nya grejer

Det här var det jag köpte igår när jag var i stan med Bella :)

Brun/Biege linne - H&M, 99 :-





Nya hipster trosor - Gina Tricot, 3 för 99 :-



Tre pack string - H&M, 79,50 :-



Smycken - H&M, 79,50 :-



Korsring - Glitter, 59 :-

Ringen är silvrig men väggarna speglar sig i den så den ser blå ut ;)



Nu ska jag ner och göra i ordning grillad kyckling och potatisallad sen ska jag väl ta det lugnt och vänta tills Julia slutar jobbet för då ska vi ut och åka en sväng. Den rackarn tog nämligen körkort igår ;) stort GRATTIS till dig Jullan, är jätteglad för din skull! :D

Kramar ♥


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Snygga saker du köpt! :D



Det var egentligen tänkt att jag skulle till Malmö imorgon och shoppa satan, men tyvärr blev det inte så. Istället ska jag jobba hela dagen, från 8.15 till 17.. Jag hatar att jobba så länge, fast jag har bara gjort det en gång förut, så det är okej. Måste shoppa när jag har tid!



Köpte i alla fall ett par örhängen och en söt topp när jag och mamma var i stan igår, lite impulsshopping typ. ;)



Kram!

/Beccy

2011-07-24 @ 15:07:35
URL: http://beccys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0