Tjugofjärde Juli

Top Model England visas på min tv just nu. Herreguuud vad dom tjafsar och bråkar hela tiden! Jag hade aldrig stått ut i en sån omgivning. Men vem vet, dem kanske har blivit tillsagda att tjafsa så det blir bättre tv?
I don't know, men det är ett jävla kackel på dem där tjejerna alltså! Men jag tycker det är roligt att kolla på det ändå. Det är roligt att se vad dem får göra för fotograferingar och sen se vem som åker ut :)


Annars så håller jag på att tvätta lite kläder och har nyss kletat in en ansiktismask i facet. Senare i eftermiddag/kväll åker jag och Bella upp till hennes land, awesome! Får hoppas att det blir lite bättre väder de andra dagarna bara, för idag är det inget vidare fint väder :(



Bilden är från i början av sommaren när jag var ute med båten.

Ha det finfint så uppdaterar jag bloggen när jag är hemma igen. Är nog hemma på onsdag igen :) Kramar! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0