Halloj!

Idag har jag varit på gymmet för första gången på riktigt länge. Det var hur gött som helst att gymma, man känner sig alltid så duktig efteråt!

Efter gymmet åkte jag hem och tog det lugnt. Mamma gjorde en jättegod kycklingrätt så jag åt tills jag höll på att svimma, haha. Sen lite senare övningskörde jag med pappa, var askul! Han sa att jag skulle köra med en gång från parkeringen så det gjorde jag! Körde en riktigt lång bit och det var allra första gången jag körde på vägen där man får möte av andra bilar och så, har ju bara kört på parkering och sånt innan. Börjar få in det där med växlingen nu också, fan vad roligt det är att köra bil :D

Kan berätta lite snabbt om gårkvällen också. Jag, Malin, Sanna och Julia möttes för att handla lite gott inför våran grillkväll. Det blev kycklingspett (som sanna hade med sig) och fläskfilé + potatiskroketter och potatisgratäng. Sedan knallade vi hem till Malin och grillade och sen satte vi oss på baksidan och käkade och satt där resten av kvällen, hur mysigt som helst! Här är lite bilder från det :)












Nu ska jag gå och borsta tänderna och sen krypa ner i sängen och läsa lite. Har nyss börjat läsa boken "14 år till salu". Bra och gripande bok!

Hoppas eran dag har varit finfin, Natti ♥



Kommentarer
Postat av: Rebecca

Svar: Jag får se när jag har tid, jag jobbar hela den här vecka, eller i alla fall fram till lördag. Sen är en filmkväll inplanerad! :D



Mina dagar har varit rätt händelsefattiga, om man bortser från att jag jobbat. Även om varje pass bara är cirka 3½ timme långt är jag ändå helt slut när jag är klar. Kanske är det för att vi står ute där det är rätt varmt, vad vet jag. ;)



Det låter som om ni haft en riktigt mysig grillkväll! Och åh vad potatiskroketter är gott! Vi äter nästan aldrig det här hemma, men de få gångerna det händer är det underbart! :D



Jag hoppas att du hittar något i stan nu då! ;)



Kram!

/Beccy

2011-07-21 @ 00:14:23
URL: http://beccys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0