00:01

Hejsan! Befinner mig just nu i min säng i båten och tänkte blogga lite innan jag somnar. Eller ja, jag ska kolla på det andra avsnittet av Vampire Diaries på säsong två innan jag stänger ögonlocken för ikväll.

Annars då, kan väl berätta lite om dagen. Började med att vi åkte till Smögen i morse, kom väl fram vid 12? eller så var det vid ett eller två, whatever. Jag och mamma gick och duschade och fräschade till oss med en gång och sedan gick vi upp i affärerna på bryggan för att shoppa! Jovisst.. mycket man hittade. Lite besviken faktiskt, har alltid hittat något fint här förut men inte i år inte. Men om jag ser det från den ljusa sidan så har jag ju inte gjort mig av med några pengar ;)
Efter att vi hade gått i affärer så åkte jag ut med Mikael och Daniel för att fiska, vi fick fyra makrillar. Egentligen fick vi åtta men tre var för små så vi slängde i dom igen och en tappade jag, oops! Men vi kom tillbaka med fyra st i alla fall :)

Nu ska jag kolla på Vampire Diaries och sen ska jag sova.



Hoppas ni har haft en fin dag, Nattinatti ♥

Föresten, har gjort något knepigt med min vänsterhand. Har ont i den, vet inte varför. Men kan inte riktigt greppa om saker som vanligt, det liksom högger till i handen när jag gör det. Har väl kanske gjort något konstigt med den, det går nog över :) Men lite småjobbit är det ju måste jag erkänna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0